Novitec firması F430 Scuderia Spider 16M’i almış ve görünüşe göre bambaşka bir otomobile dönüştürmüş..Tuning şirketinin büyük bir işe giriştiğini kabul etmek gerek. Çünkü orijinal otomobildeki doğal emişli, 4.3 litrelik V8 motor 510 bg güç ve 470 Nm azami tork üretiyor. Bakın azami devri 8640 devir/dakika olan motor ne olmuş… Novitec Rosso iki adet, 0.48 bar basınç yaratan, dişli kayış tahrikli, yüksek performanslı kompresör kullanmış. Bu pakette, yüksek performanslı hava filtreleri, daha büyük enjektörler, su ve yağ için daha büyük soğutma devreleri ve hem kompresörler, hem de ara soğutucular için adanmış soğutma devreleri bulunuyor. Kompresörler F1-SuperFast2 modelbir şanzımanla eşleştirmiş.Sonuç olarak otomobilin 696 bg gibi olağanüstü bir güç üretmesi sağlanmış. Araç 6300 devirde 682 Nm tork üreterek akıllara durgunluk verici bir çekiş gücüne ulaşıyor. Performans değerleri de bir o kadar etkileyici: 0 – 100 km/s 3.5 saniye, 0 – 200 km/s 9.7 saniye ve 0 – 300 km/s 23.8 saniye. Azami hızı 330 km/s. Özel tasarımlı yüksek performanslı Pirelli lastikler önde 235/30 ZR 20, arkada 325/25 ZR 20 boyutlarına sahip. Ağırlık merkezini aşağı çekmek ve yol tutuşunu iyileştirmek için daha sportif yaylar takılmış, ön tarafta takılan hidrolik kaldırma sistemi ise otomobilin hız tümsekleri ve kenar taşları gibi engelleri aşabilmesi için 40 mm’ye kadar yükselmesine imkan tanıyor. NOVITEC’in mühendislik başarısını takdir etmek lazım, ancak standart hali ile F430 Scuderia Spider 16M performansıylada çok nadir bir otomobil.
Araba resimleri katagorimizde Ferrari Novitec Rosso Spider 16M Scuderia hakkında teknik bilgiler, yüksek kalite Ferrari Novitec Rosso Spider 16M Scuderia resimleri bulunmakta.