Novitec Rosso, F430 serisinin üretiminin sona ermesi ile Scuderia modeli temelleri üzerine geliştirdiği sınırlı üretim modelini. Sadece Berlinetta seçeneğine sahip olan otomobil mat sarı ve füme gövde rengiyle dikkat çekiyor. 20 inc çaplı jantları da bu iki renge boyanan otomobilin değişen süspansiyon sistemi aracı 30 mm alçaltmış. Bu alçalmanın büyük bir problem teşkil etmemesi için Novitec Rosso, ön aksa 40 mm yükselebilme özelliği eklemiş. Bir düğme yardımı ile yükselip alçalabilen otomobil şayet bu düğmeye ikinci kez basılmazsa 80 km/s’in üzerine çıkıldığında otomatik olarak yere yaklaşıyor. Bi-Kompressor modeli temelli olan otomobilin 4.3 litre hacimli v8 motoru çift kompresör besleme yardımıyla 747 beygir güc, 738 Nm tork üretebiliyor. 0.53 bara yükseltilen aşırı besleme basıncı sayesinde bu güç alınabilirken otomobilin 0’dan 100 km/s sürate ulaşma süresi “3.4 saniyenin altında” olarak açıklandı. 0’dan 200 km/s’e ulaşması 9.4 saniye süren araç 300 km/s sürate ulaşmak için 22.9 saniyeye ihtiyaç duyuyor. Otomobilin maksimum sürati 351 km/s olarak açıklandı.
Deri ve karbon fiberle kaplanan, alt kısmı düz direksiyon simidinin arkasında yine karbon fiberden üretilmiş ve standart modeldekilerden daha uzun yapılı vites değiştirme kulakçıkları bulunuyor.
Araba resimleri kategorimizde 2010 Novitec rosso Ferrari F430 Scuderia 747 Edizion hakkında teknik bilgiler, yüksek kalite 2010 Novitec rosso Ferrari F430 Scuderia 747 Edizion resimleri ve duvar kağıtları bulunmaktadır.